status pld

--s+ ser w metalab.unc.edu
Pon, 18 Lut 2002, 23:37:49 CET

--->[Quoting Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:]

> Wolałbym żeby pld-devel-pl był niemoderowane a wszelkie dyskusje nie
> związane z deveplmentem przeniść na osobna listę pld-discus-pl.

Ja też bym wolał, tylko czy się tak realnie da zrobić?
Już dzisiaj połowa wątków, które powinny się znaleźć
na pld-users, przychodzi tutaj.

Zatem jeśli nie będzie ratunku, pomyślę o magicznej
automoderacji - uaktywnianej w momentach nasilonego
ruchu bzdur i urban legends.

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org