kilka pytanek

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Wto, 19 Lut 2002, 14:45:46 CET

On Tuesday 19 February 2002 10:34, you wrote:
> Tak naprawdę to mi się marzy wieloziomowe prawa administracyjne.
> Namiastką tego jest LIDS, ale on mi się koncepcyjnie nie podoba.

Hmmm.. prawdę mówiąc może obecna infrastruktura rc-scripts pozwoliła by na
to, że po zainstalowaniu jakiegoś pakietu uaktywniało by się coś
lidsopodobnego. Trzeba by było do pakietów "niebezpiecznych" (apach,
wszystkie serwery, suid rooty, etc) pododawać po prostu pliki z odpowiednimi
prawami dostępu dla lidsa, a rc-scriptsy by to przy odpalaniu systemu
odczytywały i wsadzały do kernela... Wątpie czy w polsce ktoś by używał
cokolwiek poza PLD na serwer :)

(fakt, że by trzeba było pewnie dodać jeszcze jeden kernel "lids-capable",
ale to już chyba nie problem :)

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"