status pld

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Wto, 19 Lut 2002, 15:06:54 CET

On Mon, Feb 18, 2002 at 04:07:40PM +0100, Marcin Chojnowski wrote:

> Bo nie wiesz co tracisz, ja jak i pewnie 90% ludzików tutaj nie
> używa prakietów poniżej i686. Jest demokracja, chcesz i586 to
> zawsze możesz zrobic builder.
W tym momencie i586 "mam" ma 4 komputerkach. W tym 2 to sdi
wykorzystywane dodatkowo jako serwerki dla malych sieci(www,ftp,ssh,
poczta...) a jeden dosc mocno wykorzystywany serwerek(dhcpd dla sporej
sieci, www, news, smtp z amavisem i experymentalnie routerek ipv6). Dla
porownania uzywam(tzn uid=0) w zasadzie tylko jednego komputerka z
i686/pld na pokladzie.