Build log: sylpheed-claws.spec

Śro, 20 Lut 2002, 16:53:58 CET

On Wed, 20 Feb 2002, ZyTeK wrote:
[..]
> Daje nam UTF-8 co by się przydało no i jeszcze parę innych kodować.
> Można by też domyślnie enable'nąć jconv w sylpheed.spec.

$ ls -1 /usr/lib/gconv/*UTF*
/usr/lib/gconv/UTF-16.so
/usr/lib/gconv/UTF-32.so
/usr/lib/gconv/UTF-7.so

Czyli operowanie na UTF powinno chodzić z iconv. Jeżeli nie chodzi to
sprawdziłabym czy jest zainstalwoany pakiet iconv. Jeżeli nie jest to w
takim razie gtk+ nie jest z PLD bo nasze gtk+ na pakiet iconv w Requires.

> BTW gdzie jest jconv-devel ? Ja na ftp nie widziałem tego pakietu,
> dlatego w clawsie BR jconv-devel było zakomentowane. Z tego co widzę to
> qboosh to odkomentował i dał STBR dla jconv-devel.

jconv chyba nie był jeszcze budowany.
Co do iconv i dziwnych kodowań to IIRC w glibc 2.2.5 doszło sporo rzeczy w
tej materii czyli sprawdziałbym czy rzeczywiście po przejściu na glibc
2.2.5 coś tu jeszcze jest potrzebne (najlepiej byłoby się spytać jakiegoś
japończyka i/lub na liście sylpheed).

Włąsnie .. jaki jest status w tej chwili glibc 2.2.5 ?
IIRC brakuje czegoś pod ipv6 (bo reszta na pewno działa poprawnie bo sam
tego używam).