Status & TUDU (-1): postgresql 7.2-3, XFree86-4.2.0 i inne

Czw, 21 Lut 2002, 21:01:21 CET

On Thu, 21 Feb 2002, Krzysiek Taraszka wrote:
[..]
> No wlasnie nie ..., tylko jeden klient na irc'u powiedzial mi ze tak mu
> sie wyspalo.
> Nie wiem czy wogole to ma sens, skoro jak sie dowiedzialem wysypalo mu sie
> to w chroocie z PLD na debianie ... NO COMMENT, problem resolved (imho)
> Mnie sie nie udalo doprowadzic do opsa.
>
> Krzysiek "dzimi" Taraszka		(dzimi w pld.org.pl)

Dobra to proponowałbym skumulować to razem z XFree86, postgresem i
pythonem do najblizszego puszczenia iso. Jeżeli coś będzie rzeczywiście
nie tak to będziemy mieli jeszcze wystarczającą ilosć czasu żeby
zaobserwować nieprawidłowości wyraźnie i w razie czego nawet to cofnąć
jeszcze przed pusczniem finalnej wersji 1.0.