tetex i sources

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 21 Lut 2002, 23:33:08 CET

W tetex-u mamy katalog /usr/share/texmf/source.
Znajdują się tam źródła wielu pakietów tex/latex-owych.
Wg. mnie nie ma sensu trzymania tego katalogu w pakiecie
binarnym. To tak jakby istniał katalog /usr/share/src/glibc
ze źródłami glibc. Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić po co ten
katalog został dodany do pakietów tetex-*?

Dodam, że po zainstalowaniu tetex-a katalog /usr/share/texmf/source
zajmuje ponad 40MB więc warto podrążyć ten temat.

    wrobell <wrobell w ite.pl>