kloczek: SPECS XFree86-fonts.spec,1.48,1.49

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Pią, 22 Lut 2002, 09:25:34 CET

On Fri, Feb 22, 2002 at 02:19:36 +0100, Paweł Sakowski wrote:

> Litość nad modemowcami?

Też jestem za przycinaniem logów, ale...

> Lepiej żaden. Jak ktoś potrzebuje czegoś więcej, niż commit message to
> może zawsze sprawdzić pod cvs log.

...nie zawsze logi zaczynają się na naszym CVS-ie. Pomijając tę kwestię
proponuję wywalić zupełnie logi ze specy i przez to - z wynikowych
pakietów. Jak ktoś ma sieć za free to sprawdzi w CVS-ie, a jak nie ma to
bardziej mu zależy na wielkości paczek.

Na średnim systemie rpm -qa --changelog daje wyjście o rozmiarze ca. 1MB
- tyle więcej do ciągnięcia przez sieć przy upgrade'dzie.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!