ispell i alpha

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 22 Lut 2002, 09:41:34 CET

On Fri, Feb 22, 2002 at 01:43:20AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> ispell nie buduje się na axp więc z generowaniem słowników na ej
> platformie do momentu aż ktoś to poprawi bądą nici.

Mi się zbudował bez problemów (ale z gcc 3.0.3).

Tak po tym, co leży na buildlogs...
Może spróbuj dodać do correct.c prototyp:

long            whatcap P ((ichar_t * word));

Albo przenieść do jakiegoś nagłówka (teraz jest tylko w makedent.c,
w correct.c zapewne przyjmuje domyślny prototyp (czyli funkcję
zwracająca int), 32-bitowy int mu się przepełnia i chyba stąd ten błąd).

--
Jakub Bogusz