PLD-1.1

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 23 Lut 2002, 16:12:07 CET

On Sat, 23 Feb 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> To mało co z tego wyjdzie lub to c wyjdzie nie bedzie się nadawać do
> czytania :>

Tak podchodząc to lepiej nic nie robić, right? Lepiej nie mieć wcale
dokumentacji, right?

bycze cośtam...

> Uwierż ze kryterium potrzeby jest tu dość decydujace i niemal w całości
> decyduje o końcowej jakości.

Potrzeba potrzebą, ale pisania dokumentacji nie mają ludzie potrzeby - tak
już jest. Zrobiłem, pomęczyłem się to już wiem jak to zrobić. Po co mi
pisać dokumentację???
Grzebanie w pakietach to inna bajka. Potencjalnie może to być potrzebne
kiedy indziej i gdzie indziej...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...