ekhem?

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Sob, 16 Lut 2002, 16:17:56 CET

On Sat, Feb 16, 2002 at 13:38:26 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Przecież od początku miesiąca ftp jest przenisione na Marcinowe ep które
> stoi w ICM. Informować o takich rzeczach jak zmiany numerów IP nie ma
> sensu bo od tego właśnie jest DNS.

Tomku, ja wiem do czego jest sieć i inne usługi. A jak mi zafundujesz
jakieś ładne łącze to obiecuję z nich dobrze korzystać, a nawet dam
miejsce na buildery, eftepa czy cokolwiek u siebie. Ale dopóki jestem
uzależniony od tepsy i ich kulejących DNSów, w domu drogiego modemu a w
Krakowie sypiącego się SDI, bo w laboratoriach AGH żadna konkretna praca
nie jest możliwa, to muszę korzystać z różnych proxy, w tym i DNS.

> Obecna lokacja w ICM jest zresztą
> narażona na relatywnie częste zmiany IP z racji od czasu do czasu
> robionych reorganizacji w ICM.

To źle.

> Od momentu zmieny lokacji serwewra na ftp zmieniło sie na i686 ponad
> 260MB pakietów (ca~ 600 sztuk). Że też nic Ci nie dało do myślenia to że
> wszystko kompletnie staneło ;>

1. $ rpm -qa | wc -l
    124
na drugim komputerze stojącym w Krakowie jeszcze mniej. Pozostałe
maszyny z PLD, którymi się zajmuję, nie cache'ują DNSów.

2. dawało mi do myślenia to, że lynx ściągał 'nowy' listing i pakiety, a
wget widział stare - mimo że oba korzystały z jednego DNS-u. A wtedy
zmieniał się też układ katalogów na ftpie.

3. pytałem o DNS-y (i o 2.) Ciebie - przedwczoraj, w wątku 'Napiszę
TRZECI RAZ' ;)

4. z pewnością więcej by mi dalo do myślenia, gdyby odpowiednie katalogi
ze starymi pakietami na poprzednim IP zostały wyrzucone.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!