nowy rpm i pole Group

Pią, 22 Lut 2002, 21:48:42 CET

Ostania wersja rpm-a posiada modyfikację która pozwoli nam ochudzić spece
o tłumacznia pól Group: przez użycie gettexta przez co ze speców bendą
mogły wylecieć legalnie wszystkie tłumacznai Group: tak żeby pozostała
tylko wersja angielska (przy wyświetlaniu powinny być yużywane Group
pzretłumaczne via gettext). Nawet jeżeli to nie działa jeszcze tak jak
należy (nie sparwdłem jeszcze a upgrade rpm-a własnie mi leci) to już w
zasadzie można będzie usuwać wszystkie przetłumaczone Group:. Taką zmianę
trzeba bedzie wykonać w jednym kroku od razu na wszystkich specach ale
wczęniej byłaby prośba do Michała lub kogoś z "braci i sióstr w awku" żeby
wykonać odpowiednią adaptację adapter.awk któr nie będdzie już dodawać
tłumaczeń Group: i będzie także usuwać wszystki linijki z ^Group(*):

Jeżeli ktoś pomógłby skompletować potzrebne zmiany w adapterze to wycięcie
wszystkich tłumaczeń Group o ile ktoś mnie ni ubiegnie biorę na siebie.

*Zaraz po korekcie w adapter.awk prosiłbym wszystkich o aktualizacje tego*
*skryptu.*

Czy poldek czy też wuch nie benda wymagały tu jakiś dodatkowych adaptacji
na obsługe tłumaczń Group: także via gettext ?