cvs

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Sob, 23 Lut 2002, 09:58:44 CET

Mam prośbę czy ktoś mógłby na przykładach wytłumaczyć mi trochę o
branchach? Wiem już jak je tworzyć i jak rozwijać coś w branchu, ale nie
wiem jak skasować jakiś branch albo zmienić mu nazwę albo jak mergnąć
jednego brancha do drugiego. Albo poproszę o jakieś namiary na
dokładniejszą niż na naszym www dokumentację.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć