czcionki po raz kolejny

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Sob, 23 Lut 2002, 13:30:33 CET

On Sat, 23 Feb 2002 13:26:08 +0100 (CET)
Artur Flinta <aflinta w interia.pl> wrote:

> Standardowe, nic nie mieszam, to co jest ustawione by default, tak
> zostawiam. Zobaczę czy to nie wina galeona 1.1.3 który mi się jakoś
> dziwnie apt-getem doinstalował

Galeon też na to wpływu nie ma, jeszcze zauważyłem, że mi się czcionka
dziwnie skurczyła w nazwach okienek (belka) pod gnome/sawfish z motywem
Crux.

             Pozdrawiam
                     Artur

Najlepsza bezplatna poczta w Polsce >>> http://poczta.interia.pl/
Zwyciezca w kategorii jakosc w rankingu Komputer Swiat (nr 5/2002)