czcionki po raz kolejny

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Sob, 23 Lut 2002, 13:57:20 CET

On Sat, 23 Feb 2002 13:32:51 +0100
Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> wrote:

> NAZWY, NAZWY proszę. Helvetiva, Arial, Verdana, Times?

aaaa, zapomniałem dopisać, że to sa ustawienia galeona, ale jkich czcionek
on używa, to ciężko określić, bo to zależy od tego co stronę www robi,
niemniej dobrym przukładem będzie ty onet.pl, interia.pl - mało czytelne,
linuxnews.pl - obleśnie wygląda.

         Pozdrawiam
               Artur

Najlepsza bezplatna poczta w Polsce >>> http://poczta.interia.pl/
1. miejsce w rankingu Komputer Swiat (nr 5/2002)