PLD 1.0 a sprawa polska

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Sob, 23 Lut 2002, 13:57:11 CET

On Sat, Feb 23, 2002 at 01:51:09PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On 23 Feb 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> [..]
>
> Władza jest przez cały czas ta sama .. "silne argumenty". Nic w tej
> kwestii się nie zmieniło od niemal początku. To tylko brak persobnifikacji
> owych argumentów bywa dal niektórych upierdliwie dokuczliwy i jakiś
> staromodny.

Czytaj: jeśli chcesz coś zrobić w PLD
  1) jeśli jesteś TK, robisz to i nic nikomu nie mówisz, ew. czekając,
     aż 50% będzie głośno krzyczeć, wtedy można się zastanowić
  2) w przeciwnym wypadku musisz przekonać TK, co jest zadaniem
     NP-zupełnym (ponieważ waga argumnetów TK jest mnożona przez 100,
     a Twoich, w zależności od szczęści i układu gwiazd przez 0.1 do
     1.5)

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-