PLD 1.0 a sprawa polska

Zbigniew Chyla cyba w gnome.pl
Sob, 23 Lut 2002, 14:09:43 CET

On Sat, 2002-02-23 at 13:51:09, Tomasz Kłoczko wrote:

> Władza jest przez cały czas ta sama .. "silne argumenty". Nic w tej
> kwestii się nie zmieniło od niemal początku. To tylko brak persobnifikacji
> owych argumentów bywa dal niektórych upierdliwie dokuczliwy i jakiś
> staromodny.

Eeh, miałem się nie wtrącać do polityki...
Silne argumenty nie zastąpią organu decyzyjnego. Argumenty mają bowiem to do
siebie, że są słabo (jeśli w ogóle) słyszane przez drugą stronę. Kończy się
więc na długiej i burzliwej wymianie owych "silnych argumentów", aż się
wszyscy zmęczą, a decyzji nie będzie nadal.
Przykład łatwo odnaleźć, przeglądając dyskusje na tej liście w ciągu
ostatnich dni.

pozdrawiam
Cyba

--
 "Saying "not linking to gnome-libs makes it faster" is what most
 western cultures have defined as bullshit."

                   -- Federico Mena Quintero