PLD 1.0 a sprawa polska

Sob, 23 Lut 2002, 14:44:14 CET

On Sat, 23 Feb 2002, Michal Moskal wrote:
[..]
> No fakt, minely 3 lata, wypuszczamu pierwsza wersje, poniewaz organ
> decyzyjny aka TK, sie w koncu na to zgodzil.

Widzisz .. dotąd udawało mi się pzrekonać innych że "jeszcze nie teraz".
Teraz wszyscy jesteśmy raczje pzrekonani do tego ze wydanei 1.0 jest juz
potrzebne. MNówiąc inaczje .. mamy silne argumenty stojace za tym że tak
musi sie stać :)
Skoro wczęsniej udawało mi się niemal w pojedynkę pzrekonać resztę to idać
reszta też była jednak mało pzrekonana że to juz "ta" chwila" :)

Jak się nad tym zastanowisz to co co się działo dopiero z perspektywy
czasu wygląda włąsnie taka a nie inaczej .. nie było wczęsniej na tyle
"włdczych" argumentów żeby podjać sie próby wypuszczenia 1.0. Dzięki temu
dzisiaj jesteśmy *zbiorowo* zdeterminowani/przekonani że 1.0 musi wyjść :)