PLD-1.1

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Sob, 23 Lut 2002, 15:01:23 CET

On Sat, 23 Feb 2002, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Znaczy sie chcesz napisać "chcę sie tym zajać" czy "zróbmy coś a ja sobie
> odpocznę" :)

Nie, chodzi o to zeby zaprzegnąć chętnych do pisania, np poprzez danie
info na Linuxnews.pl 7thguard.net czy listach dyskusyjnych o tym, ze
poszukujemy chetnych. Opiekowałby sie tym wszystkim Sergiusz.
Ja mam ważniejsze sprawy na głowie (choćby szkoła ...) i kernel, ktory
imho zawsze będzie wymagał opieki.

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)