nowy rpm i pole Group

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Sob, 23 Lut 2002, 14:13:28 CET

Dnia Fri, Feb 22, 2002 at 09:48:42PM +0100, Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Ostania wersja rpm-a posiada modyfikację która pozwoli nam ochudzić spece
> o tłumacznia pól Group: przez użycie gettexta przez co ze speców bendą
> mogły wylecieć legalnie wszystkie tłumacznai Group: tak żeby pozostała
> tylko wersja angielska (przy wyświetlaniu powinny być yużywane Group
> pzretłumaczne via gettext).

Jakos niewidze commita w rpm.spec (ja tylko zrobilem latke, nie
wrzucalem jej do speca).
Pragne jedynie zwrocic uwage, ze niewystraczy usuniecie Group(*) z
specy. Potrzeba jeszcze aby odpowiedznie tlumaczenia znalazly sie w
odpowiednich .po (a potem .gmo i .mo oczywiscie).

[...]
> Czy poldek czy też wuch nie benda wymagały tu jakiś dodatkowych adaptacji
> na obsługe tłumaczń Group: także via gettext ?

wuch powinien sobie z tym poradzic, co do poldka nie wiem/apt'a to
niewiem, zalezy jak niskopoziomowo odwoluja sie do naglowkow rpm'a.

--
Paweł Kołodziej -- pawelk w pld.org.pl
"Człowiek ma zadziwiającą skłonność do stwarzania problemów