PLD 1.0 a sprawa polska

wrobell wrobell w ite.pl
Sob, 23 Lut 2002, 17:12:59 CET

On Sat, Feb 23, 2002 at 02:04:11PM +0100, Zbigniew Chyla wrote:

> Ahh, no tak. Uznajmy, że jest to funkcja przechodnia.
Miejmy nadzieję, że tak pozostanie. Pamiętam swoje pierwsze
ogłoszenie na liście (a może do kloczka to poszło? już nie pamiętam
dokładnie). Pisałem wtedy, że mam ochotę opiekować się gimp-em,
gtk i czymś jeszcze chyba... I co? I prawie nic w tych pakietach
nie zrobiłem.

Robię to co jest mi potrzebne, a nie to co jakiś komitet sobie wymyśla.
I niech tak pozostanie.

> Mam nadzieję, że troszkę jednak przesadziłeś :)
> Nazwijmy to "zaleceniami", czy jakkolwiek inaczej. Rzecz w tym, czy
> developerzy zainteresowani są w ogóle problemami z i18n i stanem
> lokalizacji, czy też uznają swe zadanie za zakończone z chwilą, w której
> najnowsza wersja programu "się kompiluje", a może nawet uruchamia.
> Chętnie pomógłbym przy usuwaniu tego typu problemów (oczywiście tak, aby
> korzyści z tego odczuwali użytkownicy wszystkich dystrybucji), ale nie mam w
> zwyczaju uszczęśliwiać kogokolwiek na siłę.
Jeśli masz wizję, jest Tobie coś potrzebne, to możesz to spokojnie,
o ile ma sens, realizować w ramach PLD.

I wiesz co? Nie jestem zainteresowany problemami i18n.

Trik polega na tym, że możesz po prostu wziąść się do roboty. I jeśli
napiszesz na liście albo do mnie osobiście, że Python nie może wyjść z
"test" ponieważ nie są przetłumaczone opisy podpakietów, to
kloczek czy inna osoba za to odpowiedzialna z "test" Pythona nie
wypuści dopóki ja albo ktoś inny tego nie poprawi.

I żaden komitet do tego nie jest potrzebny. :-P

[...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>