PLD Steering Committee

Sob, 23 Lut 2002, 19:34:34 CET

On 23 Feb 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
[..]
> Proponując utworzenie steering committee nie chciałem i nadal
> nie chcę tworzyć jakiegoś ,,urzędu''. Aktualnie jest tak, że
> są wprowadzane różne zmiany jak np. zmiany na serwerze
> ftp.pld.org.pl czy informowanie mediów (7thguard, linuxnews)
> są wykonywane typowo przez jedną osobę bez informowania czy
> konsultowania się z innymi. Stworzenie Steering Committee
> sformalizowało by nieco tego typu rzeczy (niejako wymuszone
> konsultacje pomiędzy _konkretnymi_ osobami).

1. ostania informacja  wydaniu 1.0 nie trafiła do 7thguard czy
   linuxnews tylko na p.c.o.l; w obu prypadkach doszł do cytowanai listu
   na publiczna grupę dyskusyjną

2. przypomnę Ci Arku że układ katalogów na ftp jest Twojego autorstwa i że
   nie widziałeś wtedy potrzeby konsultowania tego; od tego momentu na ftp
   praktycznie nie zmienił się nic.

Kiedy pomyślałem sobie o zmianie nazywania plików iso to o czym Tylko Ty
wiesz niejako "przetestowałem" ten pomysł na Tobie. Dodam że tego typu
metodę wybierania możliwie dobrze zoriewnotwanej osoby w danym podtemacie
stosuję CIĄGLE bo jest to znacznie efektywniejsze niż omawianie czegoś
przy podniesionej kurtynie bo zaraz włączaja się osoby które nigdy włączyć
się w dyskusję nie powinny.

Nie musże się orientować we wszyskim ale *staram się* orientować się w tym
w czym orientuja się inni .. i to tylko dlatego że w zasadzie nikt inny
tego nie robi. Formalizm jest tu zbędny i dodawanie do tego co robie
przymiotnika "formalny" czy też nie (kordynator) nic nie wnosi w istotę
rzeczy tego co robię skoro i tak do tego żeby coś się stało i tak *muszę*
innych także przekonać do tego co dobrze byłoby zrobić.