PLD Steering Committee

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 23 Lut 2002, 17:44:32 CET

On Sat, 23 Feb 2002, Witek Kręcicki wrote:
> nie wszyscy czytaja pld-devel

1. w tym pliku powinny być głosy za jak i głosy przeciw - to też ważne.

2. słuszna uwaga, wiem, że ankry na przykład nie czyta, a jego "aktywność"
jest znacząca - prośba do serka, aby posłał do wszystkich z adresem @pld.
prośbę o głosowanie. To pozwoli na uzyskanie miarodajnych wyników.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...