Kloczek vs Dokumentacja

Sob, 23 Lut 2002, 18:53:04 CET

On Sat, 23 Feb 2002, Blues wrote:

> [...]
> [CIACH]
>
> Przepraszam - jeżeli Cię uraziłem - nie miałem takiego zamiaru. Po prostu
> ciekawie mi się to czytało :)

Nie .. nie chodzi o uraze :)
Coś takiego nawet mi nie przemkneło między uszami. Chodziło mi raczej o
wyprostowanie czegoś co wyglądało na drobne nieporozumienie i/lub
niezrozumienie :)

Pewne rzeczy miały miejsce już dość dawno temu, a pamieć ludzka jest
ulotna :)  Zdaje sobie sprawę z tego, że to co miało miesce kiedyś nawet
wtedy mało kogo interesowało czyli że wymaga dopowiedzenia żeby był jasne
pewne konteksty. A to że tak było istotnie to dla osób którym by się
chciało tego dociekać i tak można to stwierdzić czystając archiwa kilku
list które są do dzisiaj dotęp (a są jeszcze bo kilka dni temu szukajac
via gógle czegoś co kiedyś sam napisałem jakoś tak przyokazji sam się
nadziałem listy z tego okresu :)