PLD Steering Committee

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Sob, 23 Lut 2002, 18:57:40 CET

On Saturday 23 February 2002 19:01, you wrote:
> Od 3 lat tak to działa i śmiem twierdzić, że jest to jedna z najlepszych
> dystrybucji. Stworzenie komitetu, wg. mnie nic nowego nie wniesie.

Rzecz się sprowadza do tego, co myśli większość developerów. I nie jest
ważne, czy dotychczasowy sposób działania sprawdzał się czy nie. Ważne co
chce zrobić większość developerów.

I TO JEST KONIEC DYSKUSJI. BŁAGAM. PRZESTAŃCIE PROWADZIĆ JAŁOWE DYSKUSJE.

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"