PLD Steering Committee

Sob, 23 Lut 2002, 19:15:23 CET

wrobell <wrobell w ite.pl> writes:

> 1. Rozumiem,  że do  SC dany kandydat  dostaje się  w wyniku
> głosowania. Czy to głosowanie będzie tajne?
Zaproponowana lista wynika jedynie z mojego subiektywnego rozeznania
na temat jaki jest poziom wiedzy związanej z PLD poszczególnych
developerów, rezultatów ich pracy, okresu zajmowania się przez
nich dystrybucją.

Oczywiście lista jest jedynie propozycją którą można skorygować
(ktoś może mieć jeszcze jakieś propozycje, ktoś może nie chcieć
być w steering committee).

Propozycja została przedstawiona w całości włącznie z listą osób
i na taką propozycję można głosować.

> [...]
> żeby głosowanie było ważne?
>
> 4. W jaki sposób można się odwoływać od decyzji SC?
>
> 5. Czy  dyskusje SC dotyczące  ustaleń na temat  rozwoju PLD
> będą  protokołowane?  Jeśli  tak,  to  kto  będzie  do  tego
> zobowiązany?  Kto  w  jego zastępstwie?
>
> 6. Czy  głosowanie  SC będzie jawne? Jeśli nie, to kiedy
> może być jawne?
>
> 7. Czy ustalenia SC będą ogłaszane tylko w języku polskim,
> angielskim czy obu?
>
> 8. Jaki maksymalny czas ma SC na ogłoszenie swojej decyzji?
>
> 9. Jaki maksymalny czas ma SC na _wdrożenie_ swojej decyzji?
Proponując utworzenie steering committee nie chciałem i nadal
nie chcę tworzyć jakiegoś ,,urzędu''. Aktualnie jest tak, że
są wprowadzane różne zmiany jak np. zmiany na serwerze
ftp.pld.org.pl czy informowanie mediów (7thguard, linuxnews)
są wykonywane typowo przez jedną osobę bez informowania czy
konsultowania się z innymi. Stworzenie Steering Committee
sformalizowało by nieco tego typu rzeczy (niejako wymuszone
konsultacje pomiędzy _konkretnymi_ osobami).

Dyskusje oczywiście musiały by się odbywać przede wszystkim
za pomocą maila (pld-sc@) archiwizowanego na lists.pld.org.pl
tak jak to jest teraz z feedback w .

> 10. Czy wiecie na co się porywacie?
Tak, ja wiem. Nie porywał bym się na tworzenie jakiegoś ,,urzędy''
ale zespolenie osób, które aktualnie podejmują decyzje w jakiś
konkretniejszy (co więcej personalnie wyliczony) organ.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr