steering commitee część druga

Sob, 23 Lut 2002, 19:24:23 CET

Roman Niewiarowski <newrom w rp.zax.pl> writes:

> Osobiscie wolalbym glosowania odnosnie konkretnych problemow, np dlaczego w
> 1.0 nie bedzie kernela 2.4 i kto jest przeciw :)
A tu chodzi o to by takich głosowań nie było. Dokładniej to na tematy
techniczne można głosować ale jedynie w niewielkim forum ekspertów
(nie bójmy się tego słowa ;) - którzy starają się podchodzić profesjonalnie
i metorycznie do problemu - niż na publicznym forum, gdzie różne persony
siedzą :-) Przykład - często mamy dyskusje o niczym. Mam nadzieję, że
w samym steering committee będą jedynie krótkie, merytoryczne dyskusje.

> newrom

ps. inna sprawa, że tak w rzeczywistości steering committee niewiele
będzie miał do roboty
--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr