do czego sluzy plik vote

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Sob, 23 Lut 2002, 19:45:16 CET

On Saturday 23 February 2002 19:36, you wrote:

> Jak mi się nie podoba bezsensowne robienie jakichś głosowań nie wiadomo
> nad czym, to mam zagłosować na "Tak"?

Nie... bo to całe głosowanie to jest moja samowolka. Jeśli się okaże, że nie
wypali to ja przynajmniej będę wiedział, że następny mail serka wkurzającego
się na kloczka może wylądować w /dev/null, bo serek się może wkurzać, a i tak
poparcia nie ma.

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"