do czego sluzy plik vote

ZyTeK zytek w pld.org.pl
Sob, 23 Lut 2002, 20:56:44 CET

Dnia Sat, 23 Feb 2002 19:53:14 +0100
--s+ napisał(a):

>--->[Quoting ZyTeK <zytek w pld.org.pl>:]

>Problem jest w tym, że ja zwyklę o piątej rano śpię, i nie mogę
>Tomaszowi wtedy pomóc.

Hm. Czyli w tej całej jebitnej dyskusji (mam jeszcze 50 nieprzeczytanych
maili i co kilkanascie sekund nowe dochodzą ;)) chodzi o to, aby
przystopować kloczka i aby np. najpierw nam wysłał to ogłoszenie na
p.c.o.l., my to sobie przejżymy, ew. poprawimy i potem jako developerzy
wyślemy oficjalne ogłoszenie na p.c.o.l. ?

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!