SC Kabaret

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 23 Lut 2002, 19:58:58 CET

On Sat, 23 Feb 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
>                                 ^^^^^^^^^^
> >
> [..]
>                              ^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Nie mogę od dzisiaj NIE robić czagoś czego dotąd nie robiłem. To co
> napisałem na pcol było tylko zarysem tego co się ma dziać (nie chciałem
> nikomu zbytni w tym i sobie samemu wiązać rąk) i tak też widąć że zostało
> to potraktowane np. na LN czy 7Gr. Termin został WCZEŚNIEEJ ustalony
> TUTAJ. Jezlei ktoś to pzrespał to wybacz ale ni metody na to zeby mieć
> 100% pewności że konkretna wiadomość dotarła do wszystkich któtrzy
> wykonali choć jedna zmiane w repo.

Ech....

Było to ewidentne ogloszenie NIE KONSULTOWANE tutaj... ba, nawet nie
wspomniales tutaj, ze cos takiego wyslales, dopiero inni ludzie
"przyniesli" ta informacje.

To, ze nie dales tego na LN czy 7G o niczym nie swiadczy - pcol jest takim
samym forum publicznym jak te strony.

Termin byl ustalony? jasne. Ale nie bylo ustalona forma ogloszenia.
Rozmawialismy o tym f2f, ale ja tez bylem zaskoczony jak to zobaczylem (i
zalamany jak przeczytalem, ale to inna bajka :))

P.S.: nie ma to jak przyznac sie do bledu.... :-/ Nie wracajmy juz do tego
tematu, ok?
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...