PLD Steering Committee

--s+ ser w metalab.unc.edu
Sob, 23 Lut 2002, 20:00:19 CET

--->[Quoting Arkadiusz Miskiewicz <misiek w pld.org.pl>:]

> I po to jest zazwyczaj steering committee - ograniczone grono ludzi,
> którzy mają ardzo dobre pojęcie na dany temat (w naszym przypadku PLD, Linux)
> i są w stanie rzeczowo się wypowiadać na dany temat (zauważ, że zazwyczaj
> do sensownych propozycji przyczepiają się zazwyczaj osoby najmniej zaangażowane
> i często nie wiedzące w ogóle o czym mowa).

No i tu jest problem, że dla mnie ani TK, ani zaproponowany SC
nie jest wiarygodny - wolałbym, abyśmy pozostali przy pld-devel,
zmuszając uczestników przedsięwzięcia do zasady: nim coś zrobię
nieodwracalnego (czyli poza CVS) - piszę dwa dni wcześniej
na listę.

No i stworzenie SC nie zastąpi określenia schematu organizacyjnego
PLD - dalej nie wiadomo, jak działają buildery, kto nimi zarządza,
i przede wszystkim kto i na jakiej zasadzie przekłada paczki
z /test do /dists.

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org