PLD Steering Committee

Sob, 23 Lut 2002, 20:00:53 CET

On 23 Feb 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> ... i nie była z nikim konsultowana - pełna samowola.

Szkielet tego co się tam pojawiło był jak najbardziej konsultowany i to
tutaj.

> Podobnie jak wyżej. Dlatego chcę formalizacji, a co za tym idzie _wymuszenia_
> konsultacji.

Tyle że już ja sam sobie zdaje sprawe  tego że konsultować się musże i co
robię.

> I po to jest zazwyczaj steering committee - ograniczone grono ludzi,
> którzy mają ardzo dobre pojęcie na dany temat (w naszym przypadku PLD, Linux)
> i są w stanie rzeczowo się wypowiadać na dany temat (zauważ, że zazwyczaj
> do sensownych propozycji przyczepiają się zazwyczaj osoby najmniej zaangażowane
> i często nie wiedzące w ogóle o czym mowa).

No to wybacz ale uczestniczenie w dyskusji wszystkich w osób otwarty mi
się nie podoba bo jestem w stanie namierzyc sam osoby z których pomocą
zostanie podjęta decycja o zmianach (kto faktycznie bezie sprawcą zmiany
nie ma tu juz znacznia).