SC Kabaret

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Sob, 23 Lut 2002, 20:03:31 CET

On Saturday 23 February 2002 20:08, you wrote:

> Zamiast głosować, może coś konkretnego byś zaproponował?

Jezus. Ktośtam już zaproponował, że rzecz się sprowadza do wymuszeniu na
kloczku konsultowania co ważniejszych decyzji. Teraz bajer polega na tym, że
trzeba to *wymusić* na kloczku bo on się dobrowolnie takiej kontroli nie
podda. Jeśli się okaże, że nie da się tego wymusić w demokratyczny sposób, to
generalnie sprawę można olać, bo nie sądzę, by istniał jakiś inny sposób.

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"