do czego sluzy plik vote

Sob, 23 Lut 2002, 20:05:10 CET

On Sat, 23 Feb 2002, --s+ wrote:
[..]

> Nie, sam do tego dążysz - sam się powoli wykluczasz,
> gdyż nie konsultujesz swoich posunięć. Gdybyś napisał
> cokolwiek przed realizacją jakichś większych zamierzeń,
> i zamierzenia te byłyby sensowne, miałbyś moje poparcie.

Teza o tym że nie pisze konsultuję sie przed realizacją czegoś jest
conajmneij trudna do obronienia. Owszem nie konicznie musi być to widoczne
gołym okiem niemniej zrozum że *zaesze* staram się kierować zdrowym
rozsądkiem i doświadczeniem (ech żebym ja wiedział to co wiem dzisiaj w
chwili kiedy doprowadziłem do wyklucznia Wojtka/że Wojtek miał juz dość ..
może nie musiałoby dojść :->).