PLD Steering Committee

Sob, 23 Lut 2002, 20:19:42 CET

Roman Niewiarowski <newrom w rp.zax.pl> writes:

> dobra, wchodzi sobie XX na lists.pld.org.pl i czyta dyskusje ze terminy
> zostaly ustalone.
I znajduje parę listów z tekstem: termin OK, może z jeden że się termin nie
podoba, że coś tam - skąd mam wiedzieć czy to jest oficjalnie zatwierdzony
termin czy nie? Na jakiej zasadzie mam to stwierdzić? Stosunku listów
Tak do Nie czy co?

Mając jakiś organ decyzyjny (który nie jest jakiś oderwany od developerów
- co więcej składa się z właśnie tych aktywnych developerów) można by
byłu ustalić konkretną datę i puścić info jako oficjalną.

> Pisze na pcol ze klamka zapadla i pld-1.0 nadchodzi.
> i co wtedy ? szlak trafia caly pomysl z SC i ich komunikatami.
> Rozumiem ze od momentu powstania SC wszelkie rozmowy na temat pld z osobami
> nie majacymi dostepu do pld-devel-* jest zabroniony ?
Nie wiem dlaczego skłaniasz się ku jakiejś paranoi. Czy byłbyś zadowolony
gdybym napisał np. coś o Tobie za Twoimi plecami? Co więcej kloczek
napisał, że nie zamierza nikogo z developerów na pld-devel informować
o anonsach puszczanych na p.c.o.l. mimo tego iż wielu osobom się to nie
podoba.

> nie daj Boze przy piwku chlapnac bo jeszcze jakis dziennikarz przeczyta i
> napisze w gazecie...
Ale nie napisze jako o oficjalnej informacji (wtedy to już byłby jakiś
badziewny dziennikarz).

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr