O Kloczku, serku, arekmu, przyslosci PLD, i obecnej sytuacji

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Sob, 23 Lut 2002, 20:19:32 CET

On Sat, 23 Feb 2002, Blues wrote:
> POZOSTALI:
> maja konflikty z kloczkiem :)

Ja nie mam, mnie sie w grupie PLD Teamu dobrze pracuje, z kloczkiem
rowniez

> ZALECENIE:
> nieznane :)

A jak bym zalecal spotkanie NA ŻYWO devrloperow PLD, w celu spotkania sie,
pogadania nad PLD-2.0, PLD-1.0, itp, itd. Poszlibysmy na piwko, kto wie,
moze i pobilibysmy sie ? tak moze przemoc by musiala to rozwiązać ? nie no
tu żartuje, ale takie spotkanko wyjaśniające wszystko by sie przydało ...

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)