SC Kabaret

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Sob, 23 Lut 2002, 20:33:23 CET

wstrzele sie gdziekolwiek.. cytujac samego siebie z jednego
z listkow z krotkiej wymiany maili w sprawie pzpr, nie musicie
mnie brac powaznie, tym bardziej, ze wlasciwie powtarzam to, co
sie przewija w kolko i na okraglo, po prostu wrzucam to jako
niejawne przyznanie racji ;-)

> według mnie dokumentacja i prezentacja to dwie osobne rzeczy.
> i obie trzeba rozwijać. co do strony www i dokumentacji, to
> trzeba zebrać rozproszone teksty do kupy. pisze coś sergiusz,
> arekm utrzymuje www.pld.net.pl, a jeszcze ktoś inny tworzy
> pld-traffic. trza raczej ludzi, którzy by:
> 1. scentralizowali kontrolę nad tym (nie wiem, czy się da --
>    mówiąc eufemizmiami, to bardzo "żywa" materia)
> 2. dostarczali treści niekoniecznie techniczne (press releases,
>    jakaś grupa reprezentacyjna itp)
> 3. znormalizowali (wystarczy, żeby zatwierdzili i służyli
> [...]

dodam tylko, ze do tego celu nie zaszkodziloby miec
pld-announces, pld-pzpr, whatever. ale jak pisalem -- mna sie nie
przejmujcie, nie zamierzam marnowac zdrowia na discussions :>

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.bonkey.pl.eu.org; {happiness==bike&&unix;}