do czego sluzy plik vote

Sob, 23 Lut 2002, 20:36:39 CET

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Bo juz raz popełniłem *ten* błąd. Mogę wysłąć dodatkowo/równolegle to
> także i tutaj czy na pld-users-pl w pld.org.pl ale nic więcej.
Aha, to skoro była tu dyskusja o PLD 2.0 to zaraz sobie puszczę
długaśnego maila na p.c.o.l.a o starcie rozwijania PLD 2.0
(nowy rpm, nowy gcc itd) - dowiesz się o szczegółach czytając pcola.
Fajnie nie?

> kloczek

2.4 pack to już praktycznie będzie bazowa część PLD 2.0
--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr