PLD Team Meeting...

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Sob, 23 Lut 2002, 21:24:15 CET

----- Original Message -----
From: "Michal Kochanowicz" <michal w michal.waw.pl>
> Pewnie ktoś cię przenocuje. Chyba że koniecznie musisz mieć cztery
> gwiazdki.
ja nocleg w wawie wlasciwie mam... ale inni
> A na mazury to wszyscy mają tak samo?! Powiedz to komuś kto z Krakowa
> będzie musiał tam jechać.
kazdy musi skads dojechac.... jezeli bedzie w wawie to jedni beda mieli
dalej, drudzy blizej... powiedz komus ze Szczecina ze ma do Wawy dojechac...
a tak: wszyscy daleko
> Jakoś nikt mi nie wspominał, developer PLD musi umieć posługiwać się
> kajakiem. Ja na sprzęcie pływającym mogę conajwyżej za balast robić.
To nie trudne.. pozatym to nie musza byc kajaki... to nic nie musi byc...
osrodek jakis tani nad jeziorem :)
WK