do czego sluzy plik vote

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Sob, 23 Lut 2002, 22:03:31 CET

On Sat, 23 Feb 2002, Krzysiek Taraszka wrote:
[..]
> Chodzilo o to, aby stworzyc grupe, ktora odciąży kloczka od jego
> obowiązków. I tyle.
Jakos Tomek na ich nadmiar sie nie uskarża :)

> Kloczek teraz :
> 	- pisze za nas na listy
I ktos to musi robic:) I historycznie zawsze robil to Tomek.

> 	- robi za nas porzadki na ftp
A jak sobie dzimi to wyobrazasz? Ze dam dostep do pldadmin
na ep09 mnostwu osob, ktore sobie nawzajem beda pliki kasowac?
Juz i tak sie zastanawiam jak zrobic by root w chroocie != root ep.
(masz jakies patche 2.2 do tego?)

> 	- posyla za nas commity w repo
cvs commit dziala przeciez:>

> Chodzi o to by wyspecjalizowac grupę ludzi ktora mu w tym pomoże.
Ok, ale wystarczy, zeby oprocz osoby odpowiedzialnej za PLD (kloczek)
takie rzeczy mogl robic admin danej maszyny (ep: ja, kenny: Janek).

> Oczywiście bedzie all po staremu, kazdy bedzie mogl zglosic pomysl, kazdy
> bedzie mial mozliwosc posylania w repo.

Do repo to mozliwosc zapisu ma wiecej ludzi niz sie wydaje,
bo niestety cvs aktualnie nie mozliwosci przyznawania rw na
poszczegolne moduly, lecz na cale repo.

Co daje np. ten efekt ze np. ktos kto ma miec dostep tylko do modulu
Argante moglby teoretycznie zrobic cvs rm na wszystkie spece.

M.

-| == PLUG - Sad Kolezenski  -         http://www.linux.org.pl/ == |-