nowy rpm-4.0.4 i apt

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Nie, 24 Lut 2002, 19:21:49 CET

Zrobiłem sobie ostatnio aptem dist-upgrade. Uaktualniły mi się między
innymi pakiety z nowym rpmem (4.0.4) i.... odinstalował się apt.
Czy jest już nowy apt dla nowego rpma? Bo niestety ten z /test sę nie
kompiluje. Ja chcę apta..... buuuu :-(

--
A university faculty is 500 egotists with a common parking problem.