do czego sluzy plik vote

--s+ ser w metalab.unc.edu
Sob, 23 Lut 2002, 22:18:51 CET

--->[Quoting Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl>:]

> On Sat, 23 Feb 2002, Krzysiek Taraszka wrote:
> [..]
> Jakos Tomek na ich nadmiar sie nie uskarża :)

Może TK nie, ale ja się uskarżam.

> I ktos to musi robic:) I historycznie zawsze robil to Tomek.

Chyba histerycznie.

> A jak sobie dzimi to wyobrazasz? Ze dam dostep do pldadmin
> na ep09 mnostwu osob, ktore sobie nawzajem beda pliki kasowac?
> Juz i tak sie zastanawiam jak zrobic by root w chroocie != root ep.
> (masz jakies patche 2.2 do tego?)

Nie odwracaj kota ogonem, przecież wiadomo, o co chodzi.

> Ok, ale wystarczy, zeby oprocz osoby odpowiedzialnej za PLD (kloczek)
> takie rzeczy mogl robic admin danej maszyny (ep: ja, kenny: Janek).

Tylko że nie wiem czy admin da sobie radę.
I chodzi tu nie "oprócz", tylko "zamiast".

> Co daje np. ten efekt ze np. ktos kto ma miec dostep tylko do modulu
> Argante moglby teoretycznie zrobic cvs rm na wszystkie spece.

Bardziej się boję TK niż twych teorii.

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org