SC Kabaret

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Nie, 24 Lut 2002, 10:42:24 CET

On Sat, 23 Feb 2002, --s+ wrote:
[..]

> Usuwam Mr. Marcusa z SC. Od mej decyzji nie ma odwołania.

<cytat>
INSTRUKTOR KO
Proszę panów. Wydaje mi się, że sytuacja dojrzała do tego żebyśmy
postawili pewne sprawy jasno i otwarcie. Otóż sądzę, że
powinniśmy usunąć jedną osobę z rady rejsu. Mam nadzieję, że wszyscy
zgodzą się ze mną, że musimy sformułować zarzuty
jakie mamy i po sformułowaniu tych zarzutów, dopasować do tych zarzutów
osobę, która by nam odpowiadała do... Tym
zarzutom odpowiadała i wtedy tą osobę po prostu usunąć. To proszę bardzo.
PROKURATOR - WETERAN
Na statku znajduje się tu osoba, która podczas godzin urzędowych nadużywa
piwa. A w związku z tym same wychodzą słowa,
które...
INSTRUKTOR KO
Pan ma kogoś na myśli konkretnie?
PROKURATOR - WETERAN
Owszem mam na myśli.
INSTRUKTOR KO
Chyba formułujmy.
PROKURATOR - WETERAN
Sformułować?
INSTRUKTOR KO
Tak.
PROKURATOR - WETERAN
Pana inżyniera Ma...
POETA
...monia
PROKURATOR - WETERAN
Mamonia.
INSTRUKTOR KO
Mamonia. Tak. Ponieważ wydaje mi się, że jesteśmy dość zgodni, prawda w
ocenie sytuacji
POETA
Tak.
INSTRUKTOR KO
Jeżeli chodzi o inżyniera Mamonia.
PROKURATOR - WETERAN
Mamoń.
INSTRUKTOR KO
Mamoń. Tak
INSTRUKTOR KO
Znaczy... Czy... Czy jeszcze... Czy jeszcze... Pańskim zdaniem kolego.
Jeszcze musimy jakoś... Jakąś... Podjąć uchwałę. Chyba już
właściwie żeśmy ją podjęli.
PROKURATOR - WETERAN
I przekażemy prawda...
INSTRUKTOR KO
Oczywiście. Zainteresowanej osobie. Mamoniowi.
PROKURATOR - WETERAN
Tak jest. Ja tak uważam.
FILOZOF
A czy formalnie on nie powinien sam być jednym z sygnatariuszy tej
uchwały?
PROKURATOR - WETERAN
Nieee.
INSTRUKTOR KO
Uw... Uważam, że... To zobaczymy jak... jeżeli zażąda to może... może się
zgo...
PROKURATOR - WETERAN
Bo tak to wywiąże się dyskusja prawda, która odbiegnie prawda od tego
tematu, który my tu poruszamy.
POETA
Oczywiście.
INSTRUKTOR KO
Tak bo może by nam kontrargumenty...
PROKURATOR - WETERAN
Tak. Jest.
INSTRUKTOR KO
On się będzie bronił... Tak.
MAMOŃ
A! W mordę kopane no! Panie. Wiecie panowie ile musiałem się na użerać w
tym bufecie, żeby dostać te cztery piwa. A może...
Może któryś z panów ma ochotę... Co? Proszę bardzo. "Full light". Proszę.
Bardzo dobre.
PROKURATOR - WETERAN
Bardzo. Tak.
INSTRUKTOR KO
Pan się... Inżynierze Mamoniu troszkę spóźnił na nasze zebranie, w związku
z czym nie bardzo jest pan zorientowany w
sprawach, które my tutaj poruszaliśmy... Właśnie przed chwilą. Oczywiście
pomijając sprawę, że obowiązuje nas wszystkich
punktualne przychodzenie... No w końcu...
MAMOŃ
Nie no bardzo przepraszam za te spóźnienie...
INSTRUKTOR KO
Ja rozumiem. Ja rozumiem. Nie. Nie. Oczywiście... Znaczy to... Chodzi o
to, że tutaj konkretnie pan ma pewną sprawę panu do
zakomunikowania. Pewną. Dość nie przyjemną może, ale powiedział, że po
prostu powie to panu. Proszę bardzo.
POETA
Zauwa... Co było zauważone. Zauważone było powiedzmy to, że pan...
INSTRUKTOR KO
Nie mówmy co było zauważone, bo już wiemy
POETA
Nie chodzi o to, że pan pił piwo tylko dlatego, że... Używanie tych słów.
INSTRUKTOR KO
Dobrze, ale... I co konkretnie zostało postanowione? Co pan w ogóle
postanowił no?
POETA
Ustaliliśmy, że zostanie pan usunięty z rady rejsu.
PROKURATOR - WETERAN
Mam wrażenie że pójdzie to nawet panu na rękę... Może czas pana tak jest
ograniczony, że nie ma pan tych chwil na
poświęcenie prawda sprawom związanym prawda z radą rejsu.
INSTRUKTOR KO
To jest trochę takie...
POETA
A jeżeli chodzi o picie piwa...
INSTRUKTOR KO
Nie no nie bądźmy złośliwi...
MAMOŃ
Proszę panów. Dziękuję bardzo.
INSTRUKTOR KO
Inżynierze jeżeli chodzi o mnie chciałem panu serdecznie podziękować za
współpracę, która...
MAMOŃ
Nieważne. Nie dziękuję bardzo...
INSTRUKTOR KO
Która bardzo nam się... Układała bardzo sympatycznie i przyjemnie. Szkoda
mi, że...
MAMOŃ
Do widzenia panom.
POETA, INSTRUKTOR KO, PROKURATOR - WETERAN, FILOZOF
Do widzenia.
</cytat>

Reszta na http://www.rejs.art.pl/
Jak te cytaty trafnie pokazuja to co sie dzieje na pld-devel...

M.

-| == PLUG - Sad Kolezenski  -         http://www.linux.org.pl/ == |-