PLD Steering Committee

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Nie, 24 Lut 2002, 02:18:20 CET

On Sat, Feb 23, 2002 at 18:57:40 +0100, Mariusz Mazur wrote:

> Rzecz się sprowadza do tego, co myśli większość developerów. I nie jest
> ważne, czy dotychczasowy sposób działania sprawdzał się czy nie. Ważne co
> chce zrobić większość developerów.
>
> I TO JEST KONIEC DYSKUSJI. BŁAGAM. PRZESTAŃCIE PROWADZIĆ JAŁOWE DYSKUSJE.

Właśnie odebrałem 300 maili - więc uzurpuję sobie prawo do jednego
własnego.
Otóż z doświadczenia kilku większych grup i kilkunastu mniejszych, w
których miałem zaszczyt uczestniczyć i czasem nawet przewodzić wiem, iż
powstanie zarządu jest pierwszym krokiem do rozwiązania teamu.
Tak więc z mojej strony veto.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!