Kto zepsuł fonty?!

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 24 Lut 2002, 18:31:19 CET

On Sun, Feb 24, 2002 at 03:34:00PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Cześć
>
> Ktoś zepsuł fonty. Jak nie wiecie o co chodzi to wystarczy uruchomić
> xfontsel, zaznaczyć encoding ,,-2'', family ,,fixed'' a potem przełączyć
> encoding na ,,-1''.

Chodzi o to, że dla iso8859-2 zachowuje się tak, jakby ustawić rozmiar
16-150, a iso8859-1 i iso10646-1 13-100?
Nie wiem dlaczego tak jest, ustawieniu foundry na misc rozmiary się
robią takie same (te mniejsze); w sony i biznet są te większe - może
problem polega na tym, że domyślnie bierze biznet, a te są tylko dla
iso8859-2?.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/