php (Re: kloczek, gnucash, g-wrap trzecie podejście)

Nie, 24 Lut 2002, 22:59:28 CET

On Sun, 24 Feb 2002, Marcin Chojnowski wrote:

> Jak nie masz możliwości sprawdzać to se odpuść, a nie
> zmieniasz a potem ludzie klną że nie działa.
>
> Po prostu nie masz zamiaru testowąc to olej, bo ludzie
> zainteresowani pakietem zmieniają i testują i jak nie
> działa coś to nie proszą o STB.

Wybacz nie przeczytałeś tego co napisałem z należytą uwagą. Widać
powtaranie się z pewnymi treściami jest koniecznoscią więć powtórzę:

- zmiana (próbna) była wykonana nie w branchu, a od dłuższego czasu
  bębnione jest że zasoby które są na HEAD maja wejść do 1.0 a jeżeli ktoś
  ma cheć robić eksperymety to ładuje to do brancha,
- zmiana dostała pełne rel,
- z tym co próbowałem to akurat mi działało,
- NIKT z nas nie testuje wszystkiego więc nie znajdziesz osoby która
  będzie w stanie spełnić warinków które stawiasz,
- nie mamy procedur testowania i było o tym że ich skompletowanie jest
  praktycznie niemożliwe i testjemy wszyscy przez użycie zasobu, a
  zauważone niedociagnięcia *poprawiamy* a nie się wsciekamy

Wyobraź sobie ile razy musiałbym z podobnymi pretensjami wyjerzdżać w
przypadku błędów jakie sam wychwytuję u innych. *Nie wsciekam się* tylko
tłumacze na czym błąd polega i/lub poprawiam to co jest nie tak.
Jeżeli coś dla mnie nie jest jasne to domagam się dalszych wyjaśnień ale
ale robię to tak żeby było jasne o co mi chodzi.

Wobec powyższego mogę spokonie posłać to co napisałeś na owe /dev/drzewo.

W przypadku g-wrap wygląda zreszta też że kwestia nie jest w wersji co w
tym ze pewne pliki wpadły nie do pakietu głownego tylko do devel czyli o
ile ktoś miał zainstalowanene oba to gnucash mógł jak najbardziej
działać, a Michał zamiast to sdprawdzić co jest nie tak najpierw wolał
posłać kilka f*k w commit msg i tu też nie mam prewtencji bo wiem że
czasami komuś mogą puścić nerwy bo choćby mógł mieć słaby dzień i/lub się
nie wyspał.