nowy rpm-4.0.4 i apt

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pon, 25 Lut 2002, 08:32:29 CET

24.02.2002 pisze Arkadiusz Miskiewicz (misiek w pld.ORG.PL):

> Zbuduj sobie sam - jest na branchu DEVEL _ale_ polecam kompilować
> bez patcha newmethods (patch wymaga aktualizacji).

OK. apt już działa, ale jest problem z rpmem.
Musiałem odkomentować linię:
%__chown_Rhf            %{__chown} -Rhf
w /usr/lib/rpm/macros
bo była zakomentowana, a wtedy podczas budowania dowolnego pakietu
pojawiał się błąd:
{%__chown_Rhf}: nie ma takiego polecenia (piszę z pamięci)

--
Carson's Observation on Footwear:
	If the shoe fits, buy the other one too.