kernel-smp???

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Pon, 25 Lut 2002, 09:12:58 CET

Przed chwileczką wykonałem:

[root w linux config]# apt-get dist-upgrade -d
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
Calculating Upgrade... Done
The following NEW packages will be installed:
  kernel-smp#2.2.20-11
The following packages have been kept back
  kernel-headers kernel-source
The following packages will be upgraded
  MAKEDEV apache apache-devel apache-mod_auth apache-mod_dir
apache-mod_expires apache-mod_mmap_static apache-mod_ssl
apache-mod_vhost_alias libjpeg libjpeg-devel links login losetup mount
ncftp perl-B-Graph rpm rpm-build rpm-devel rpm-perlprov rpm-utils sms
util-linux util-linux-chkdupexe

tylko co tam robi ten kernel-smp#2.2.20-11, skoro mam:
[grzegorz w linux grzegorz]$ rpm -qa|grep ^kernel
kernel-headers-2.2.20-2
kernel-doc-2.2.20-11
kernel-source-2.2.20-2

i dlaczego wogule kernel-doc zawsze mi się aktualizuje, skoro ta maszyna
chodzi na samodzielnie kompilowanym jąderku ze źródeł
kernel-source-2.2.20-2?

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć