php-cgi (4.1.1-3)

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pon, 25 Lut 2002, 14:17:53 CET

On Mon, Feb 25, 2002 at 11:13:29AM +0100, Jan Rekorajski wrote:

> Źle. próbuj dalej. Hint: suexec.

Możesz rozwinąć? Bo ja myślałem o czymś innym - 660 http.http na katalogi
apache'a (żeby tylko wybrani userzy dopisani do grupy http mogli psuć,
jak i czytać z poziomu shella dane strony, oraz 770 http.http aby ci sami
mogli używać php-cgi. Chociaż jakby to miało wyglądać dla stada
użytkowników, żeby zabronić im zaglądania sobie wzajemnie w
/home/httpd/html/http_użytkownika to już nie mam pojęcia (710 na ten
katalog?).

--
Jarosław Kamper	  	         jack w jack.eu.org	           UIN: 35713516
http://jack.eu.org		                  Registered Linux User # 165846