undefine: SPECS MAKEDEV.spec,1.27,1.28

Pon, 25 Lut 2002, 14:34:20 CET

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Jeżeli defsd jest startowany ze skryptów startowych
devfsd jest startowany tylko wtedy gdy ktoś odpala system z jajem 2.4
i właczonym/zamountowanym devfs.

> to powinieneś się
> zdecydwać na jedno bo w częsci kombinacji bez manipuulowanai dodatkowo
> pakwitami będzie się kisić.
Jedyne co się kisi to upgready MAKEDEV siedząc na akurat odpalonym 2.4
z devfsem właczonym/zamountowanym.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr