oddzielanie ziarna od plew

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Pon, 25 Lut 2002, 14:56:41 CET

On Mon, Feb 25, 2002 at 12:57:47 +0100, wrobell wrote:

> Po pierwsze do przebudowania (wymaga w32codec a nie w32codecs, w cvs jest
> ok). Po drugie trzeba się zastanowić, czy to wywalać czy zostawić,

Zostawić! divx4linux i inne otwarte nie czytają wszystkich strumieni.

> ponieważ będziemy mieli taką sytuację, że część podpakietów będzie
> na ftp, a jeden nie z powodu w32codec.

Czemu nie będzie jakiegoś podpakietu? Nie będzie tylko w32codec.

> Jeśli avifile-win32 wyleci,
> to i tak będzie trzeba przebudować sobie pakiet z cvs-a, więc
> po co reszta podpakietów?

A po co ktoś ma budować wszystko? Ściąga w32codec-0.60-2.src.rpm i jego
przebudowuje (co gdzie przenieść mówiłem Kloczkowi na pcol).

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!